ביטול או שינוי הזמנה
נהלי ביטול או שינוי הזמנה שנעשתה באתר הבית של METROPOLITAN:
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה " תיק ההזמנות " בחלקו התחתון של עמודי הבית , הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל ) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה.
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי",
יש ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות של המלון בטלפון 03-5192727 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: reseve@hotelmetropolitan.co.il
דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול";
"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 03-5192727או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: טרומפלדור 11תל אביב
ב. בדואר רשום לכתובת: מלון Metropolitanברחוב טרומפלדור 11תל אביב
ג. בדואר אלקטרוני : reseve@hotelmetropolitan.co.il
ד. בפקס שמספרו 03-5192727
ה. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל reseve@hotelmetropolitan.co.il או טלפון ישירות למחלקת הזמנות 03-5192727
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה בצור קשראו התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 03-5192727ונחזור אליכם בהקדם.
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה " תיק ההזמנות " בחלקו התחתון של עמודי הבית , הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל ) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה.
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי",
יש ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות של המלון בטלפון 03-5192727 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: reseve@hotelmetropolitan.co.il
דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול";
"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 03-5192727או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: טרומפלדור 11תל אביב
ב. בדואר רשום לכתובת: מלון Metropolitanברחוב טרומפלדור 11תל אביב
ג. בדואר אלקטרוני : reseve@hotelmetropolitan.co.il
ד. בפקס שמספרו 03-5192727
ה. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל reseve@hotelmetropolitan.co.il או טלפון ישירות למחלקת הזמנות 03-5192727
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה בצור קשראו התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 03-5192727ונחזור אליכם בהקדם.